HIPP i „Sretan zubić“ – simbol prijatelj zuba

Ana Pejic Riha

Kroz liniju HIPP čajeva i hrvatski potrošači od sada upoznaju „Sretni zubić“

Kroz liniju HIPP čajeva za djecu, na čijim pakiranjima se nalazi navedeni simbol, i hrvatski su potrošači

od sada dobili priliku upoznati prednosti Toothfriendly proizvoda za zdravlje zuba. HIPP kao

odgovoran proizvođač dječje hrane brine o zdravlju zubića, upravo zato što su prvi zubići posebno

važni. Iz tog razloga, HIPP nudi široku paletu čajeva „Prijatelj zubića“ u raznim vrstama proizvoda i za

različite dobne skupine.

Od prvog tjedna života djeteta HIPP čajeva s oznakom „Prijatelj zubića“ su biljni čajevi za

nadomjestak tekućine, kao što su Čaj od komorača u vrećici, te ekstrakt čajevi: Čaj od komorača i

Biljni čaj.


HIPP je prvi proizvođač koji je ponudio instant čajeve Prijatelje zubića. Ovi se čajevi brzo pripremaju

i vrlo su dobro prihvatljivi kod mališana za dob djeteta kojem je već uvedena dopunska prehrana i od

8 mjeseci života. U HIPP instant čajevima Kamilica, Komorač, Rooibos-hibiskus-naranča i Matičnjak-

naranča-mango „receptura“ prijatelja zubića je izomaltuloza.

Izomaltuloza je prirodni ugljikohidrat koji se dobiva iz šećerne repe. Šećer Prijatelj zubića je manje

sladak nego konzumni šećer (saharoza), lako je probavljiv i zbog toga je prikladan za prehranu

dojenčadi i male djece. Za razliku od konzumnog šećera, izomaltulozu ne razgrađuju bakterije u

ustima i zbog toga nema proizvodnje kariogenih kiselina u ustima.

Kako bi dobili certifikat „prijatelj zubića“, HIPP čajevi su znanstveno testirani u nezavisnim

kontroliranim laboratorijima. Samo proizvodi koji ne uzrokuju karijes ni oštećenje zubne cakline

mogu proći ova testiranja i dobizi oznaku prijatelj zubića.


SRETAN ZUB – DOBAR ZNAK

Učestalo konzumiranje šećera velik je rizični faktor za razvoj karijesa. Ako se dogovori prevencija

karijesa, tada je logično da se zamijene slastice koje sadrže šećer sa onima koje ne sadrže , jer su te

sigurne za zube.

Toothfriendly logom , razne nacionalne Toothfriendly organizacije nastoje tu poruku prenijeti

potrošačima. Porast prodaje proizvoda sa Toothfriendly logom širom svijeta pokazuju da je pristup

uspješan.

Toothfriendly proizvodi su danas jednako ukusni kao i oni koji sadrže šećer, a HIPP čajevi dokazani su

prijatelj zubića već od prvih dana života.

Leave a Reply

Name*
Email*
Url
Your message*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>