Kikiriki maslac za cijelu obitelj

Ana Pejic Riha

Kikiriki obiluje proteinima, željezom, kalcijem, vitaminima E, B skupine i drugim vrijednim mineralima. Kao takvu namirnicu bilo bi šteta ne uvrstiti ga u svakodnevnu prehranu, naročito kod djece i sportaša. Naravno, ne uzimam u obzir onaj preslani, masni kikiriki, već sirovi u svom izvornom obliku pa lagano pečen i samljeven u maslac. Ovako pripremljen, kikiriki može u hladnjaku trajati tjednima. Osim sa žlicom kod pada energije, možete ga ubaciti u smoothie, kao zasitan obrok u čaši za početak dana ili nakon treninga!

kikiriki maslac
Sastojci:

1/2 kg sirovog kikirikija
1 žličica meda(opcionalno)
prstohvat soli
2 žličice ulja(suncokretovo ili maslinovo)

Priprema:

Kikiriki rasporedite na podlogu za pečenje pa stavite da se peče na 180° C 15-ak minuta. Treba dobiti orašasti okus, ali nikako potamniti ili zagorjeti!

Kada je gotovo, izvadite iz pećnice i pustite da se ohladi.
Među dlanovima trljajte kikiriki da se odvoji od opne(vrlo lako se skida) pa stavljajte u električnu sjeckalicu.
Sameljite kikiriki sasvim sitno pa dodajte sol, med i ulje i nastavite miksati dok se ne pretvori u gusti maslac.
Napunite staklenu teglicu i čuvajte u hladnjaku.

Ostale recepte MaMe Nasje i njezinu stranicu pogledajte na mamajasamgladan.com

Leave a Reply

Name*
Email*
Url
Your message*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>