Što jesti za uspješno začeće?

admin

Želite svoje tijelo pripremiti za trudnoću: zdravo se hranite, klonite se alkohola, cigareta i (barem donekle) stresa, dovoljno se krećete i unosite dovoljne količine tekućine… Ima li još nešto što možete učiniti? Ima!

muškarca

Žensko je tijelo nevjerojatan mehanizam. Ovisno o fazi ciklusa u kojem se nalazi, funkcinira na donekle različit način. Veliku ulogu tu imaju hormoni, stoga žene primjećuju promjene u raspoloženju, vaginalnom iscjetku, pa čak i na noktima i frizuri. U svakoj od tih faza tijelu je potrebno nešto drugo, pa će vam tako primjerice tijekom mjesečnice dobro doći hrana bogatija željezom.

No ako nastojite ostati trudni, u fazi ovulacije također postoje namirnice koje će raditi za vas i pomoći začeću. Tijekom ovulacije tijelo će imati povećane potrebe za vitaminom B, C i cinkom, a esencijalne masne kiseline bit će od velike koristi. Osobito se to odnosi na omega-3 masne kiseline iz ribe i ribljih proizvoda, koje ne samo da potpomažu prokrvljenost maternice i otpuštanje jajne stanice, nego i pospješuju cirkulaciju u reproduktivnim organima i pospješuju lučenje testosterona. Drugim riječima, kada je u pitanju želja za seksom, bit ćete spremni!

Hrana koja je pritom vaš saveznik jest zeleno povrće, grahorice, cjelovite žitarice, jaja, riba i voda, voda i voda. Voda naime u procesu ovulacije igra ključnu ulogu, transportirajući hormone i razvijajući folikule, ali i razrijeđujući cervikalnu sluz i time pomažući spermijima da dođu do jajne stanice.

Istovremeno, trebali biste se kloniti kofeina, alkohola, mesa i prerađene hrane.

Kao primjer poželjnog obroka u fazi ovulacije stručnjaci navode losos sa smeđom rižom i špinatom, češnjakom i maslinovim uljem. Za desert se nagradite porcijom jagoda i tamne čokolade, zdrav afrodizijak kojem ćete teško odoljeti. Dobar tek… I dobru zabavu!

Martina Milotić

Leave a Reply

Name*
Email*
Url
Your message*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>